torsdag 25 oktober 2012

Pappans födelsedag

Pappan fyllde år i tidsags, så CC och jag gjorde en överraskning. CC älskar skattjakter så han hade fixat ett gulligt kort till pappan och en skattjakt huset runt med slutdestination på paketet. Vi hade naturligt vis också tårta och mys. Som extra piff hade vi kolsyreiskylt vin och kolsyreisbubblande saft. Populärt är väl förnamnet. Klart att saften är godare om det ryker vitt ur den. 
CC hade också bestämt vad pappan skulle få - 'en fin tröja tror jag att han skulle gilla, mamma'. Det är kanske inte värt att nämna här att jag själv tänkt på något som sonen ratade direkt. Det jag tänkt ut trodde han inte alls att pappan skulle gilla. Bara att skaffa en tröja då. Och det var helt rätt  pappan blev glad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...