lördag 4 oktober 2014

Min egen sockerbagare

Jag har fått en riktig liten sockerbagare i huset. Av en slump såg vi ett bak-tävlingsprogram på Dansk TV och sedan var han fast. Nu har vi snart sett två säsonger av 'Den Store Bagedyst' och det är faktiskt ett grymt bra program, säger hon som normalt aldrig ser på TV. Det är kombinationen av ett tävlingsprogram och att man lär sig en massa om att baka som är så bra. Någon som ser på Svensk TV har sagt mig att det finns ett liknande program i detta land. Det kan nog vara så.
Här om kvällen kom jag hem sent och hann i princip bara rusa rakt in till godnattsagan och vad mötte mig då - nybryggt te och nybakt mitt i LEGO-hyllan. Någon ville verkligen överraska sin mamma och det gjorde han. Det skall bli roligt att se hur detta slutar.
Snart ser våra äppelpajer kanske också ut så här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...