tisdag 7 oktober 2014

Mer än halvvägs

Med lite ångest i maggropen konstaterar jag att mer än halva feel-good-stickningen är färdig. Vad skall jag sen sticka för att 'feela good'? (Som om det egentligen är ett problem, när det ligger en hel hög med påbörjade stickningar i skåpet...). Hur som helst måste vidare stickning planeras redan nu så att det inte blir en chock när min poncho är klar.
Jag måste säga att jag är så glad åt färgerna och kombinationen av ludd och inte ludd. Jag har nästan (!) bestämt mig för att skriva ner mönstret och lägga ut det på Ravelry, nästan. Om jag blir nöjd med ponchon kan ju någon annan , teoretiskt set, också bli det.
Vi får se hur det går med den varan. 
Just nu kör jag vidare med feel-good och fluff-fluff-fluff i min egen lilla bubbla. Just nu är jag egoist och tar allt feel-good helt själv, men jag kanske hittar min altruistiska sida en annan dag.

5 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska färger! Färgerna tillsammans med materialen ser alldeles supermjuka ut, det kommer avra som att gå runt klädd i sockervadd.

    SvaraRadera
  2. Tycker också att färger är helt fantastiska! Hela grejen får mig att "feele good" som du säger när jag bara tittar på den. :)

    SvaraRadera
  3. Jag väntar och är nyfiken...

    SvaraRadera
  4. Det är riktigt mjuka färger du valt, och det ska bli kul att se när det är klart.

    SvaraRadera
  5. Ser hur gosigt som helst ut :)

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...