torsdag 1 december 2011

JUL-TÄVLING!!!!

Nu har jag bestämt att det skall hända något roligt. Jag behöver muntra upp mig själv!
Bloggifierad som jag blivit har jag insett att utlottningar skall man ha på en riktig blogg.
Jag utlyser därför en variant, nämligen min egen JUL-TÄVLING.


Frågan är - vad tänker jag göra av följande?
En innerpåse från en kaffepaket (Zoegas Skånerost), en påse som det varit lös-te i, ett vävt snöre och en 20 cm lång dragkejda. 
Den som gissar bäst vinner....

Någonting jag gjort av detta......
 
Till det roligaste svaret utdelas ett andrapris.

HUR: 
1 lott - lämna en kommentar
2 lotter - lämna en kommentar och bli följare.
3 lotter -  lämna kommentar, bli följare och länka hit med första bilden.

Lottdragning sker 21/12 kl. 12:21 
(Lotterna används om flera svarar rätt - då dras det lott om förstapriset)

13 kommentarer:

  1. Jag tror att du ska göra en necessär eller en liten väska.

    Eller något helt oväntat, kanske en maskeradhatt? :D

    Jag följer dig på bloglovin så jag tror att jag får två lotter? Eller är det bara för blogspotare?

    SvaraRadera
  2. Följande som följande - vilket som blir bra.

    SvaraRadera
  3. Nej men t-san, jag skulle ju också gissa på den lilla aftonväskan till nyttårsbalen :)

    SvaraRadera
  4. Men du, nu har jag letat flera gånger men hittar faktiskt inte var jag ska lägga mig till som följare, tänkte göra det allra redan första gången jag var inom men hittar det bara inte...

    SvaraRadera
  5. På plass! Började tro jag var helt blind :)

    SvaraRadera
  6. Jag gissar på en JULGRANSGIRLANG!

    Vill gärna bli följare, såklart

    SvaraRadera
  7. Knepigt! Min första tanke var; en väska av något slag..Så, jag säger en plånbok! : ) Jag länkar och lägger mig som följare, så då blir det 3 lotter, tack!
    /Cika

    SvaraRadera
  8. Vilken roligt tävling, jag vill självklart vara med! Men så skulle man gissa också.... jag tror du ska göra någon slags förvaring för småsaker kanske en necessär, kram Maria

    SvaraRadera
  9. Kul du tittade in till mig och satte upp en lapp på min anslagstavla! Så att jag hittade dig menar jag :-)

    Du ska tillverka ett snöskyddsaverdrag till din mobil och i tepåsen samlar du skräpet från snöret och innerpåsen i kaffepaketet!

    Jag länkar med bild från min blogg såklart = 3 lotter!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  10. Gissar på stringbadbyxor till en man...men så kan jag ju inget om pyssel och hantverk;)

    Trevlig helg. Marie

    SvaraRadera
  11. Oj! Ja det kanske kommer bli en skopåse där man har finskorna i när man går på nyårskalas. Jag är en följare så då blir det väl två lotter, eller?

    SvaraRadera
  12. En ursnygg väskpåse att bära hundbajspåsen i. När man kommer hem tar man ut den inre påsen i vilken man lagt hundbajspåsen. Sätter i en ny innerpåse så är man färdig för nästa promenad.

    Fattar inte hur du ska kunna ge mig mitt pris HIHI!!!!! när man inte kan skriva sitt namn i kommentera som?

    SvaraRadera
  13. Det måste absolut bli en påse för din blöta baddräkt och papperspåsen är till för små flaskor av shampo och tvål. Dragkedjan sätter du på baddräktspåsen och papperspåsen hänger du i dragkedje"flärpen"
    Visst blir det bra!!!!!
    Du kan också göra en brosch av dragkedjan.
    Följer din blogg.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...