fredag 13 januari 2012

Sonens pysselträd

Jag måste bara tipsa om något av det bästa vi gjort, nämligen att hänga in ett träd här inne. En avsågad gren från ett av äppelträden har fått bli ett inomhus pysselträd till sonens alster. Som bekant kan det komma hem ganska många fina konstverk från både dagis och skola. Ibland är det inte så lätt att härbärgera alla och att slänga är ju helt uteslutet. I pysselträdet får nu alla fina verk hänga, så länga sonen vill, och när det är fullt byts de ut.

2 kommentarer:

  1. Gren inne är kanonbra, dessutom är det fint också och ser kul ut!
    Du milde skapare så mycket fröer.....oj, vad det skall bli kul att följa det sen. Jag hade mitt livs första totalkatastrof när det gäller odling förra året så jag har inte riktigt hämtat mig ännu. Det blev i princip bara 3 rödbetor och dom står kvar ännu.....jag vet inte vad som hände.
    Lilla vovven, har han fått strut! Dom ser så eländiga ut då. Inget allvarligt hoppas jag!
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  2. - allvarligt och allvarligt, det beror på vems perspektiv an ser det ur. Hanne som han är (var) har han ju blivit av med hela mandomen....

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...