onsdag 16 maj 2012

Inventering: tulpaner och narcisser

Nu har jag inventerat mina tulpaner och narcisser. Jag tänker att nu är det sista gången jag köper en sort som jag ’tror’ att jag inte har. Se där – ännu någon nytta med bloggandet, eftersom det finns folk där ute som undrar. Nu kan jag bara gå tillbaka till detta inlägg i höst, när min löklängtan tar i, och kolla vad jag har och vad jag inte har. Kanske vore det bara att veta vad de heter, men det vet jag inte. Många har jag fått, andra har jag glömt och ännu andra har jag ärvt.  Jag får gå på utseendet.

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig inventeringslista!

    Ha en finfin långhelg,
    Rebecca

    ps. Skoj att tagetesfröna sköter sig:)

    SvaraRadera
  2. Nån som gillar tulpaner här eller? ;)))
    Jättevackra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och ändå tycker jag inte att jag har så många. Allt är relativt, inte sant?!

      Radera
  3. Oj, så många fina tulpaner!!! Din trädgård måste vara alldeles ljuvlig!

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...