måndag 19 februari 2018

För den som gillar Instagram

Erkänner motvilligt att jag blivit lite biten av hashtaggar. Instagram var, till nyligen, relativt ointressant för mig, men så hände det. Jag fattade hur många oerhört intressanta, inspirerande och otroligt kreativa människor med lika nördig t beteende som jag själv som dök upp genom ett enkelt #ord. OJOJOJ! Nu är jag fast i hashtaggandet och undersöker med barnslig iver ifall #knitting är intressantare än #strikk eller om #handmade möjligen kan vara något på en kväll då inspirationen tryter. 
I samband med detta gjorde jag mig ett Instagramkonto för mina egna alster. För den som händelsevis också är hashtagknarkare så heter jag AnnAlbaXX på Instagram.
#måsågottdärute
//Ann-Sofie

(   PS - Pinterest är också förbaskat kul - :-)   )

1 kommentar:

  1. Den växer fram fint!
    Vad gäller sockor...jag stickar med ett halvnr tunnare stickor än vad som står på banderollen. Sedan tänker jag ca tio cm över foten till en tajt socka, dvs lägger upp så det skulle bli 20 cm enligt banderoll, fast det blir ju lite mindre eftersom jag har tunnare sticka! 😊

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...