onsdag 19 april 2017

Stenshuvud nationalpark i påsken

Påsken i år bjöd ju på väldigt blandat väder, allt från sol och +15 grader och vindstilla till horisontell snöblandad nederbörd i halvstorm. Trots det blandade väderresultatet lyckades vi ta minst en rejäl runda varje dag. Bästa rundan vill jag dela med er: Stenshuvud nationalpark. Det är bara ett helt underbart ställe som förtjänar bra mycket mera uppmärksamhet.

Vi var där en dag med högst blandat väder, men jag måste säga att det ändå var en njutning var enda minut. Dessutom hade vi turen att komma precis när min favoritblomma slagit ut i fullt flor. Jag avgudar backsippor, så enkelt är det. 

Jag har tipsat om vår grupp för utomhusaktiviteter i Skåne förut, men vill upprepa det igen. Titta in här och får tips från drygt tre hundra medlemmar om vad som är fint att besöka just nu i Skåne! Facebook > Outdoor Skåne/Friluftsliv i Skåne heter gruppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...