onsdag 7 december 2011

Paketkalendern 2011

Nu är vi då mitt uppe i kalenderöppnandet. Det är, enligt sonen, absolut bästa tiden på året. De första tre dagarna vaknade han en timme tidigare än vanligt, bara för att det var sååååå spännande. Nu är vi nere i 30 minuter tidigare..... Det blev lite löjligt i år. Eftersom jag sparat saker som han ändå skulle ha (underkläder, strumpor o.d.) till december och vi dessutom kom på pusselidén, så blev det ruskigt många paket. Och sen får han förstås lite smått och gott som bara var så hemskt roligt att köpa.

Men han är glad, det vill jag lova och pusslandet går som en dans.
Som ni ser så kunde vi inte hänga upp alla dessa paket, men det fixade maken med en rulle band och en tuschpenna.

4 kommentarer:

  1. Vad spännande med den fiffiga kalendern.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Schysst ställe att bo på! Jag vill också ha paket hela tiden. Man kan inte checka in under pseudonym, som barn alltså, hos dig?
    Agneta kram

    p.s. vilken söt kille du har...d.s.

    SvaraRadera
  3. Åh...vad kul med en paketkalender! Som det stora barn jag är skulle jag också vilja ha en sån!!

    SvaraRadera
  4. Ser super kul ut, önskar att jag också vore barn.
    Ha det gott!

    Kram Lussan

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...