onsdag 15 februari 2017

Friluftsliv i Skåne - vår Facebookgrupp om livet ute

Eftersom jag inte varit aktiv på bloggen på länge kan jag berätta att jag varit desto aktivare med mitt personliga tillfrisknande. En mycket klok Leg. Arbetsterapeut, som jag varit gynnad att få kontakt med, sade på ett tidigt stadium till mig att det var A och O att jag kom ut VARJE DAG, om det så bara var på en promenad runt kvarteret. Detta var upprinnelsen till den FB-grupp som maken och jag startade i syfte att dela med oss av var och hur man lätt kan ta sig ut i naturen och gör trevliga saker utan att det kostar skjortan, Eftersom vi bor i Skåne handlar denna grupp förstås om just Skåne.

Håll till godo!

Länk till gruppen: Outdoor Skåne/Friluftsliv i Skåne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...