måndag 3 november 2014

Kort AJ-AJ-uppdatering

Vissa har det med att vara märkvärdiga vad de än företar sig. Det tycks som om jag har svårt att göra något på det vanliga sättet..... så nu har jag alltså skaffat mig en spricka i en disk i halsen.

Hur gick det till? Var jag i slagsmål på stan? Uppförde jag mig inte som jag skulle fredag kväll? 

Svar: Vet ej, och expertisen är ungefär lika klok som jag.
Så nu sitter hon här med halskrage och har idag varit med om 'dry needle'. Hur torra de än var var de för j-la vassa de där nålarna. AJAJ! 

Men, nu går det trots allt lite bättre och jag ser med tillförsikt fram emot att kanske sova i natt. HAHA! Livet, jag är på väg tillbaka, om än med halskrage som en tillfällig dekoration.
Det är faktiskt bara på Halloween jag ser ut så här.
(recept på äckligt blod och slamsor följer i kommande inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...