tisdag 10 juni 2014

Idag är jag trippelmallig

Ibland är det dags att klappa sig själv på axeln och säga att 'det där gjorde du bra!'
Just nu gjorde jag det. Jag är så mallig över att min söting har spetsat på nationella proven. Han är så lat i skolan och så ointresserad att det är helt mirakel att se en sådan här uppsats (på tre hela sidor) från hans hand. 
Lite dålig koll på e/ä och o/å men annars riktigt bra. Klapp på axeln för att jag har tjatat och gnatat och suddat när det blivit fel. 
 Själv har jag varit dYktig och klarat steg två i fridykning. Klapp på axeln för att jag kämpat på och tagit mig över de hinder som ställts framför mig.
Och sen är jag också rätt nöjd med garnet jag spunnit. :-)
Önskar att det vore lite jämnare, men just nu har jag jobbat på att få upp hastigheten och snodden, så det är nog så bra som det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...